Sí, jo també enganyo al meu pediatre!

Doncs si, ho reconec, jo també enganyo el meu pediatre, dic també per què fa temps ja vaig llegir en un blog d’una mama (ara em perdonareu però no recordo quin) que explicava que ella enganyava el seu pediatre.

El pediatre, és la meva opinió, ha de ser un professional de la salut que m’aconselli sobre temes exclusivament de salut, que em recepti medicaments si són necessaris, i que em digui quin maleït virus han agafat els meus pekes. Però crec, i torno a dir que és la meva opinió, No s’han de ficar en la criança dels meus fills. M’explico.

En el meu CAP, suposo que a la majoria ho fan, cada vegada que vas a una revisió et donen un paperet amb les instruccions d’ús del bebé; què ha de menjar, com ha de dormir, quanta estona has de sortir a passejar (té nassos la cosa, es veu que has de sortir a passejar 15 minuts com a mínim cada dia, et trobis bé o no, en tinguis ganes o no)… A mi em perdonaran, però s’ho poden estalviar.

Aquesta primavera passada, jo embarassada de l’Arlet, la pediatre em pregunta si ja li he tret el bolquer al Max (en aquell moment tenia uns 28 mesos), la meva resposta va ser, no per què no el veig preparat i a més no vull que quan neixi l’Arlet no vull que tingui una pressió afegida i faci un retrocés en aquest aspecte. I la seva resposta va ser, si i tan que està preparat, a més si no li treus ara ja no li treuràs fins l’estiu vinent. Perdo????? Qui està 24 hores amb el meu fill, qui sap si està preparat o no? I què vol dir que si no li trec a l’estiu hauré d’esperar un any?, això vol dir que el bolquer només es pot treure a l’estiu? A l’hivern  hi ha una llei que prohibeix treure el bolquer???? Ja sé que és més còmode treure’l quan fa bon temps per què porten meny roba i si és mullen no passen fred, però a l’hivern, la primavera i la tardor també és possible.

Amb la revisió dels dos mesos de l’Arlet ja em vaig acabar d’emprenyar del tot, em donen el full d’instruccions i posa que per adormir-la ho ha de fer sola i només es pot bressolar en cas de còlics o malestar, això si ha de dormir a l’habitació dels pares fins a l’any. Perdó??????????? A vegades penso que aquesta gent no ha tingut fills, com poden dir que s’ha d’adormir sol un bebe de 2 mesos, ni de sis, ni d’un any!!!! Han estat 9 mesos dins la panxa de la mare, i ara pretenen que per art de màgia el bebe s’adormi sol????????? I després ve l’altre pregunta; el Max s’adorm sol i a la seva habitació, veritat? La meva resposta innata seria, i a tu que t’importa amb qui, on i com dorm el meu fill? Et pregunto jo si dorms amb el teu marit o què fa per què tu t’adormis????? Està clar, que la meva resposta és si i tan. MENTIDA! Dorm amb nosaltres a dins del llit amb mi, la seva germana i el seu pare, i s’adorm fent pit, per què? Per què és el que el meu instint mamífer em diu que haig de fer, i per què sóc feliç dormint amb ells i m’encanta.

Després de desfogar-me i reflexionar només puc dir que si, seguiré enganyant al meu pediatre (només amb temes de criança)

New Doc 8_1

[Leelo en castellano aquí]

Anuncis

2 thoughts on “Sí, jo també enganyo al meu pediatre!

  1. M’encanta el blog! I veig que tenim moltes coses en comú! Jo ara tb enganyo al meu pediatre, abans intentava que m’entengués, però m’he cansat de donar explicacions. En Jon , que al febrer farà 3 anys tb s’adorm amb el pit i al nostre llit amb nosaltres i la Bruna, i si en Tet es desperta s’hi afegeix!
    Nois us felicito pels escrits que pengeu!

    M'agrada

Deixa un comentari

