MACEDÒNIA

Em sap greu Ariadna, però no ets la meva mitja taronja… ni em completes, puc viure perfectament sense tu, i altres tòpics típics de l’amor… I et dic tot això, per què vull que quan els nostres fills siguin grans visquin l’amor de parella igual que ho fem nosaltres. Per sort som persones totalment independents que hem tingut la sort de trobar-nos en el camí i compartir la que creiem que és la millor experiència que pot viure una persona, tenir fills. Sí que és cert que el fet de conèixer-te m’ha convertit en l’home que sóc avui en dia, una versió millorada de mi mateix. També és cert que considero que ets la millor companya de viatge que podia desitjar, i que tot i que el viatge és molt llarg i la vida dóna moltes voltes, tinc l’esperança que el nostre acabi a la vegada i junts. I si no és així, sempre seràs la persona que em va fer el regal més gran que es pot fer, el Max i l’Arlet, i sempre us portaré enganxats al braç. I t’escric això, que ja saps, però que tant em costa expressar, per què tenir fills és difícil i cansat, i el cansament crea tensions entre la parella, però tot a aquesta vida es pot solucionar parlant i no hi ha res que un bon ‘abraxuxo’ no solucioni. Els fills també dificulten els encontres de parella, però ja saps que tindrem temps de retrobar-nos, i després serà com tornar a començar la relació. Que tremoli Can Tarragona! I la sort més gran de totes és que hagis compartit amb mi com educar als nostres fills, i que de ben segur molta gent no entendrà, però que tu i jo estem segurs que no hi ha una millor manera de fer-ho! Has aconseguit que no vulgui portar els meus fills a l’escola convencional; que cada cop que veig un pare o una mare amb una motxilla d’aquella marca tan coneguda i tan poc ergonòmica m’indigni i tingui ganes d’explicar-li, pel seu bé, que aquestes motxilles són fatals pels infants; que em replantegi estereotips de sempre com els nens són uns tirans o una hòstia a temps soluciona molts problemes; idolatrar doctors que expliquen com educar fills o mirar amb mals ulls d’altres que esdevenen gurus catalans de l’educació infantil, però maltracten psicològicament als infants; que m’emocioni llegint experiències d’altres pares que t’inspiren escriure aquestes coses; que participi de converses materno-filials amb les companyes de feina, i que em mirin amb cares rares per què encara dormim amb els nostres fills; que hagi decidit treballar menys hores per poder estar a casa amb vosaltres; i un llarg etcètera que mai acabaria. Vull que els meus fills puguin viure les relacions de parella d’aquesta manera, o que com a mínim el seu referent a casa hagi estat positiu, i que cada cop que algú els demani si han trobat la seva mitja taronja puguin dir que no l’estan buscant, que ells ja són un peça de fruita sencera, ecològica i sostenible. Per tot això, no ets la meva mitja taronja, però junts hem fet una macedònia boníssima. T’estimo! macedònia[Leelo en castellano aquí]

Anuncis

Deixa un comentari

