EL PRIMER

Us vull ensenyar la primer històrieta autoconclusiva de dues pàgines que he aconseguit acabar…

L’any passat em vaig apuntar a un curs de Domestika de còmic amb en Paco Roca, autor de los Surcos del azar, Arrugas, entre d’altres. El curs és online, i sorprenentment clarificador sobre com dibuixar una historieta.

A la primera calia pensar sobre que fer la història, ja que hauries d’investigar sobre el tema, i jo que en aquell moment estava a tope amb la paternitat vaig pensar que seria bona idea investigar sobre com tractar la mort amb els nostres fills.

D’aquí va sorgir la idea inicial i els primers esboços.

domestikaesboç1 domestikaesboç2

Aquí va venir l’estancament, però desprès de fer una classe de photoshop vaig trobar la motivació per acabar-lo.

El resultat final és aquest:

Domestika complet cat

Per cert, el resultat final és previ a tenir tauleta, i el traç està fet amb ratolí, que per si no ho heu intentat, seguir una línia amb ratolí és mooolt difícil. Més endavant potser el torno a fer amb tauleta, per veure si millora…

Anuncis

Deixa un comentari

