UN ALTRE GALÀXIA…

Doncs sí, al final m’he decidit i obro un nou apartat en aquest blog… I en què consisteix aquest nou apartat us preguntareu? Com haureu vist, quasi totes les entrades tenen un dibuix al final de la mateixa i aquesta era la condició que ens vam posar amb l’Ariadna, que si fèiem un blog, jo hauria de dibuixar quelcom a cada entrada, i així “m’obligava” a dibuixar, que és una cosa que m’agrada molt fer però que mai tinc (o tenia) temps a fer.

Fins al moment he complert la condició, exceptuant algun cas que s’ho mereixia. I durant aquest temps he dibuixat com feia temps que no dibuixava. Des de ben petit he anat fent dibuixos, als llibres del cole, a les revistes del cor, als diaris esportius… Però mai vaig creure que m’hi pogués guanyar la vida… Per això mai m’he format en dibuix (ve vaig anar a dues classes i per un canvi d’horaris no hi he pogut tornar…) i per tant crec que dibuixo tan bé com en se, i això vol dir agradar molt a uns i no gens a uns altres (jo mateix sóc a les dues bandes amb el mateix dibuix).

Vaig llegir molt el Jueves a casa, quan el comprava el meu germà gran i sempre pensava, “Com m’agradaria treballar d’això”, però no feia res al respecte… Més endavant, quan va néixer el Max, l’hi vaig comprar durant un any, per quan sigui gran pugui llegir la història des d’una visió còmica a través d’una revista d’humor… Amb l’Arlet també ho vaig intentar, però resulta que va passar tot allò de la portada del Rei, i vaig deixar de comprar-la…

També he sigut aficionat als còmics, primer als de l’Ibañez, també m’agradaven les aventures del Tintín, o les històries dels Gals més famosos… Però reconec que ha sigut de més gran que m’he aficionat de veritat als còmics i n’he començat a comprar (alguns cops compulsivament…). Un bon dia vaig descobrir un curs on line per aprendre a dibuixar còmic amb un professor de categoria, en Paco Roca, i tot per només 25€! M’hi vaig apuntar, i tot i que m’ha costat, al final he acabat la meva primera historieta autoconclusiva de dues pàgines…

Però gràcies a aquest curs he descobert que estava molt limitat de coneixements i materials, sobretot al que digitalització es refereix… No fa gaire vaig fer 31 anys i una amiga em va deixar una tauleta digital per provar-la, i al minut 1, vaig demanar pel meu aniversari una tauleta bàsica per començar a digitalitzar els meus dibuixos. I ara que ja la tinc puc dir que les tauletes digitals són un vici!

No sé on em portarà tot això, però sí que puc dir que tinc moltes ganes de recórrer el camí!

P.D.: Una setmana després de tenir la tauleta, ja tinc dos encàrrecs per fer dibuixos!!

Albert

Anuncis

One thought on “UN ALTRE GALÀXIA…

Deixa un comentari

